Badevehande kimisinde tetikliyor kimisinde tetiklemiyor ve muayeneden sonra lekelenme yaşanabiliyor bu çok normal nişanla karıştırma demişti doktorum. Muayeneden sebep gelebiliyor pembe kahve aynı nişan gibi. Bende hiç tetiklemedi ilk muayeneden sonra lekelenme de yaşamadım ama ikincisinde doktorum elle uyardı rahmimi Esnetti doğum başlasın diye Ondan sonra baya lekelenme yaşadım 3-4 gün sürdü. Baya ittirdi çünkü bebek yukarıda olduğu için ama bir hafta geçti üzerinden ona rağmen hala gelmedi kızım 😊