Sedolii Bayanpanik canım benimde yüksek çıktı hamileliğimi öğrendiğimden beri ilaç kullanıyorum dahiliyeye görün mutlaka yüksekliği sakıncalı durum ben şuan 27+5 teyim ve hala ilaç kullanıyorum
Bayanpanik Kızlar dahiliyeye gittim ilaca başlıcam inşallah ama kanama alanı hala var kesede olması gerekenden küçük görünüyor. Artk hayırlısı napim