Bayanpanik canım bnm hamile kalmadan öncede tsh dr düzene sokmuştu ilaçla . Bu arada zehirli guatr hastasıyım ben . Sakın ihmal etme . Ben betahcg tahlili yaptırdıgımda baktırdım tsh 41 olmuştu 5 haftalık hamileydim . Hemen ilaca basladı dr . Bu seferde cok düştü t3 t4 normale dönüyo cok yavas ama . 29 haftalık hamileyim cok şükür bebişte bir sorun yok ama kesinlıkle yarın gitt hatta önce dahiliyeye git kan tahlılını göster yeni tahlil oldugu için kabul eder . Sonrada endokrin bölümüne açsın kayıt endokrine takıpli hasta ol canım korkma sakın .