Cokokuyan_dorukusunannesi48 ozg96 Bence kendini sıkmam Bebeğin için stres.Yarım kupaya koy sütle iç.Kahveyi çok tüketirsen iyi değil vücuttaki demiri çekiyor.Haftada 2-3 ten birşey olmaz.
Deletedmom133 ozg96 9 ay oyunca abartmadan nerdeyse hergun içtim zararı olmaz canım şuan doğurdum hala devam bence herşey dozunda yapıldığı sürece tehlike arz etmez afiyet olsun ☕
nilay_ikizler0905 ozg96 valla dediğim gibi ben şuan 28 haftalık ikiz kızlarıma hamileyim ve hergün 1 kupa nescafe 3ü 1 arada ya da 2 si bir arada içiyorum . Ve şükürler olsun bir problemimiz yok🤲
Vera18 Neskafe normalde de tükettiği bir şey değildi hamilelikte de hiç içmedim. Ama Türk kahvesi haftada 2 3 kez içiyorum her günde çay içiyorum. Canınız bu kadar çok istiyorsa bir bardak için bir şey olmaz.