ozg96 hamileler asla kafein almamalı diye bir kural yok. Tabi ki hiç almamak sizin tercihiniz; ama kahve seven biri olarak ben ilk 5 ayda belki 5 belki 10 kez içmişimdir. Şuan 8.aydayım her gün bir kupa granül kahve içiyorum. Doktorum da birer bardak çay kahve içebilirsin demişti. Canınız çok istiyorsa için, kendinize acı çektirmeyin😅