Yilmazmelisa028 Kızlar ben 5 kasımda spinal sezeryan olucam sezeryana girmeden önerceğiniz şeyler nedir bide benim gibi 5 kasım'da doğum yapacak olanınız var mı 😊
Sdemirel Yilmazmelisa028 biz de dört kasımda kavuşacağız inşallah cok heyecanlıyımmmm🙈🥰hepimiz sağsalim kucağımıza alalım inşallah
Aysesirac Yilmazmelisa028 evet canım bende spinal istiyorum bakalım işte birazda korkuyorum aslında 😊
Berdogan Bizde 4 veya 5 kasım da hayırlısıyla sağlıkla inşallah kavuşacağız. 🤲🙏💜 yarın son kontrolümüz var günü ve saatimiz netleşecek inşallah..
Sdemirel kuranilknur1 36+1de verdi bize günü . İri bebek olunca normalden vazgeçtim öyle karaşlaştırdık
Medinee23 Sdemirel şuan kaç haftaliksiniz ve kaç kg.bebeginiz ..benimde bebeğim iri fakat ilk doğumum normal olduğu için cuma çatı kontrolü yapacak doktor ona gore karar verecek ..heyecanla bekliyorum
Medinee23 Yilmazmelisa028 bende 4 ya da 5 kasım da olacağım..cuma son kontrol var bakalim ..ben genel istiyorum ..tansiyon var zaten büyük ihtimal genel olur ..
Kayabusra35 Yilmazmelisa028 4 kasım benimde sezeryan günüm geçmiyo zaman resmen 38+5 te olucak bu arada🥺
Sdemirel Medinee23 şuan 37+4üm 37+3te 3500 gram çıktı kuzum 28. Haftadan beri önden gidiyor ben de korkuttum sanırım kendimi normal Doğum için sezeryana karar verdik
Medinee23 Sdemirel sizin yine iyimiz 🙈 bizde en baştan beri 2 hafta önden gidiyorduk sonlara doğru 3 oldu ..dün kontrolde 4000kg idi (masallah) 51 cm ..ama ben oğlumu 4300 doğurdugum için bir ihtimal dedi cumaya kadar 200 gr. Vs alırsa direk sezeryan dedi ..