Tugce1803 canım benim 19 kasım ama ben sana bir şey danışmak istiyorum korunmayı bırakalı 5 ay oldu temmuzda yani 2 . ay kimyasal gebelik yaşadım sonrasında korunmadık ama bir türlü olmadı akıntımdan ve yumurtalıktaki ağrıdan dolayı yumurtlamayı anlıyorum ama bu ay ovulasyon deniyim dedim belki anladığım zamanda olmuyordur die internetten aldım innovita test 2 tane fazla göndermişler adetim 6 gün sürer normalde 5 . Gün geldi testler merak ettiğim için yaptım nasıl olsa adetin son günü die bırakmıyım dedim devam edeyim bu günde yaptım dikkat etmem gereken şey ne bu testi yaparken erken yapmam hatalı olmuşmudur acaba