@Afratatli Çok iyi anlıyorum seni ben 15 de pıt pıt hissederken 18 de baya tekme yemiştimok zayıfım ondan da olabilir hatta karnıma baktığımda bi gün dıştan itelediğini gördüm. Zaman geçti 19 haftaya geldim bebek tık tık etmeye başladı ama nasıl zorluyorum hareket etsin diye bazen pıt pıt karnıma vuruyorum, çikolata süt meyve suyu çok tepki vermiyor. Bi babası konuşunca onla oynadı geçen içim rahatladı. Dün az daha ağlıcaktım hareketsiz diye şimdi kahvaltı yaptım oynamaya başladı çok şükür. Tabi geçen doktora sordum hissetmeye başladığım için kuvvetli bide dedim o yüzden tedirginim dedim, çok takılma pozisyon değiştiriyordur içe doğru vuruyordur, uyuyordur normal bunlar dedi. O yüzden korkma kuzum