Afratatli Kızlar 20+4 günlük hamileyim bebegimin hareketlerini doğru düzgün hissedemiyorum kız bebek bu haftalarda çok hissetmem gerekiyor mu cok korkuyorum 10 kasımda randevum var sizce daha erken gidim mi doktora
Ceyda28 Afratatli sakin canım dur panikleme hemen o kişiden kişiye değişir ayrıca 28 haftadan sonra hareket takibi yapılır. Şuanda genel olarak uyuyor annesi🤗telaşlanma🌼
isimsizbebek Afratatli Ben 22. Haftaya kadar düzenli hissetmedim merak etmeyin bu günlerde düzenli olmuyor. İçiniz rahat etmiyorsa sağlık ocağına gidin
gulsenkonakli Afratatli 20. Haftada çok az hissediyordum ben ki 2. Hamileliğim olmasına rağmen. 24 olduk dün ilk defa canımı acıtacak hareketler yaptı büyüdükçe sıklık da netlik de artacak içinzi ferah tutun🙏🏻😌
Emin_e Afratatli ben de sizin gibi cok hissedemiyordum, dun mesela bir sey oldu diye endiselenmeye baslamistm.. sut ictim sirt ustu uzandim basladim hissetmeye.. her gun ayni olmuyor sanirim yarin kontrolde doktoruma soracagim
Afratatli Ceyda28 Ceyda28 gerçekten mi benim bi kaybım var 8. Haftamda o yüzden çok korkuyorum önceden birşeyler hissediyor gibiydim şimdi hissetmicen korkuyorum
gunisigim123 Afratatli normalmis bnde panik yapiyordm hep gidiyordumki ultrasnda oynuyor simdi bile 23 haftaligim hergun hissedemiyorm
Real Afratatli azalabilir cogalabilir uyuyor olabilir.bigun çok hareketli olur ertesi gün çok az.ben hiç hissetmedigim günleri bilirim.ama sizi endiselendirdirse bı çikolata meyve suyu için sağ sola doğru 5 er dkka yatın bakalım ne yapacak
Elifeminask Rabbim saglikla kucaginiza versin bosa panik yasiyorsnz ama bunu bir uzmandan duymak size dha iyi gelir bence doktora gidin.
Afratatli Elifeminask her ay düzenli bir şekilde gidiyorum hatta doktor şu gün gel diyor biz eşimle dayanamayip dediği günden erken gidiyoruz 10 gel dedi sanırım daha erken gidicem yine
Emin_e Afratatli yorulduysaniz belki o zaman azaliyor bir de 20li haftalar cok net degil bildigim kadariyla... içiniz rahat etdin derseniz bi doktora gorunun tabi
Afratatli Real inş biraz evhamliyim sanırım ondan bide etraftan söylüyorlar şöyle oldu böyle oldu insan korkuyor
Real Afratatli bu arada yakında saglikocagi varmı ordada kalp atışı dinliyorlar bi el aleti var haberiniz olsun
Emin_e Afratatli olabilir benim de temizlik yaptigim gun hic hareket etmemisti... insan evham yapiyor