YDE Akfth bildiğim kadarıyla dereotu çok süt yapıyor. Kuzenim avuç avuç yiyordu doğumdan sonra. Sütüde gayet iyiydi. Denemenizde fayda var.
melolevo Isırgan otu al canım kaynat iç. Tadı kötü ama sütün memenden taşacak :) Birde stres yapma. Bir şekilde doyacak bu çocuk. Şu süt stresi bile sütünü azaltmaya yetiyor. Önemli olan sağlıklı olsun.
Akfth Cok tesekkur edrim yorumlariniz icin bakmaya firsat anca bulabildim Bugday corbasi yapmisti annem ondan yedim bol su iciyorum zaten bebegim surekli emme istegi var emziriyorum artik bos cekmeye baslayinca acimaya baslamisti Dunden bu yana sabah ta sutum yoktu ama acik cay petibor buskuvi ve aksam incir ve kayisi kaynatmistim iciyodum cayida sekersiz ictigim icin onada seker koymamistim kaynatirken Baktim sabaha da sut olmayinca seker koyup icine oyle ictim ogleden sora yavas yavas sutler gelmeye basladi yine dolu dolu olmasada bugun ona yetti galiba