Oylumgcmn Canım, kızıma hamileyken 7.haftada 5 kilo almış durumdaydım. Vücut bazen hamileliğe alışırken garip tepkiler veriyor. Kimisi zayıflıyor bile. Kimisi birden kilo alıyor. Bunlar çok normal şeyler. Hiç ağlayıp da kendini de bebeğini de üzme. Ve ben o hamileliğimde toplamda 17 kilo aldım. Hiç belli bile olmuyordu aldığım kilolar. Bir de dediğin gibi annene de çekmiş olabilirsin. Kilo al ne olacak. Doğumdan sonra hepsi gidecek. Bebişin sağlıkla dünyaya gelsin, sen sağlıklı ol yeter.🤗