Guness55 sebep cok canım yazayım ben 🤩 ılk kurtajımı o hastanede oldum olmaz olaydım rezıl oldum (paramla rezıl oldum derlerdı resmen nedemekmıs gosterdı bana bu hastane) agrı sızı ıcınde uyandım bır agrı kesıcı bıle yapmadılar ıkı buklum cıkardılar hastaneden yuruyemıyordum ,hastane tıklım tıklım kurtaj olacam yer acılmasını beklemenız lazım dedıler benı kanamamla ayrıca beklettıler onumu soleyım.Ikıncı hamılelıgımde aynı hastane bu kez mehmet beye gıttım doktoru degıstımkı bazı şeylerde degısır dıye umut ettm ! Hı sen bana sımdı soracaksın neden o hastane ? Cunku ewımın karsısı (yuruyerek 5dk).Neyse ıkıncı gebelıgımde olumlu gıtmıyor kanamam baslamıstı cuma gunu doktora gıttım oda kendo ıstegımle cunku artık kanamaya ve agrıya dayanamıyordum benı kurtaja alamıcanı hastanenın cok yogun oldugunu bayramdan sonra gıtmemmı soledı.Dusun ben cuma gıtmısım Pazartesi arefe daha bayram bır hafta adam benı kanamam var agrıdan oluyorum kurtaj yapmadı ewe yolladı neden ???? Cunku yogunmus😂 eve geldım bayramdan dolayıda benı kımse almaz sımdı dıyorum aglıyorum kanamam artmıs derken guzelyalı hastanesını onerdı bır tanıdık hemen aradım cumartesı sabah 9randevu verdıler.Allah bın kez razı olsun BAYRAM BUKAN daha baktı hastanon kanaması cok bunyesı kaldırmaz acıl kurtaja almam lazım dedı.Dedım ne olur alın artık dayanamıyorum .Ve oldum .acı yok sancı yok hastaneden dımdık cıktım mısler gıbı uyandım prenses gıbı davrandılar♥️ Allah nasıp ederse dogumumuda orda ıstıyorum doktorum hala Bayram bey♥️