Tugbaklc çok çok geçmiş olsun arkadaşların da dediği gibi enfeksiyon varsa antibiyotiksiz geçmez mutlaka özel bir doktora gidin. Ben de 25. Haftadayım ve geçtiğimiz hafta inanılmaz diş ağrıları çektim sabahlara kadar uyumadım. Doktora gidip rahatladım çok şükür. Belki sadece diş etleri şişmiştir ve zorluyordur ama ne olduğunu iyi bir doktora gitmeden bilemezsiniz