Ozican Bende 31. Haftada bir başladı canım ağrı antibiyotik kullandım 10 gün sonra tekrarladı. Antibiyotik yetersiz geldi tekrar verdiler. O sırada tuzlu gargara soğuk su bir de sirke ile sarımsağı kaynatıp gargara yaptım karanfil yağı kullandım. Sonra bakım geçmiyor 2. Antibiyotik kullandım şükür geçti. Korkma bir sey olmaz doktorlar ona göre veriyorlar diğerlerinin de zararı yok