Rabia411 isimsizbebek isimsizbebek kızlar iğne bebeğe denk gelmez demi yaa bası sağ yukarda hala ve korkuyorum acaba denk gelme ihtimali var mı ki
isimsizbebek Rabia411 yok gelmez merak etme en üst deri ile bebek arasında 6 kat var öyle olsa göbekten vurul derler mi? Dert etme sen
Sibella86 Rabia411 ben bacağımdan vurdum hem morarmıyor hem acımıyor:) Doğum yaptım koruma anaçlı 40 çıkanada kadar kullanıyorum hala bacağımdan vuruyorum