Rabia411 ben de bacağa geçmiştim şimdi göbeğe döndüm tekrar 32+1 im, göbek daha acısız ve iğne daha rahat giriyor.Bebek bacağa vurunca da hareketleniyor bende, adrenalinle vs ilgili olabilir.
İlk gebeliğimde cleaxane kullanmıştım onun iğnesi daha ince,kaliteli,oksapar daha kalın bacakta zor oluyor bence