Gzrilknur Asrinayaz 23+5 oluyoruz bu gece 😍 sık idrara çıkma ve bel ağrısı başladı. Hareketleri de 16/17 de hissetmeye başladım. ♥️♥️♥️♥️ Hâla bulantı hapı içiyorum bu arada 😁 doğuma kadar içecem sanırım😔
Bdjd Asrinayaz 24+1 oldum cok sukur ama benim vucudum uyusuyor ya uzanirken bride bacagimda damar tutuluyor cok canimi yakiyor😞
MrsCakmaktas Asrinayaz merhabaaa🙋♀️ cok sukur guzel.gidiyor dun ayrintili ultrason cekildi hersey yolundaymis elhamdulillah🧡 minik kizimiza kavusmak icin gun sayiyoruz siz nasilsiniz?
MrsCakmaktas Aysell55 nasil olsa buyudukce daha cok hissettirecek canm 😂 ben 18. Haftadan beri tetikteym o zmn hissettm esim dalga geciyor smdi bu kadar bekliuorsun ilerde uyutmayacak seni bu hareketler dye😂
Aysell55 Asrinayaz evet erkekler daha erken ve daha hareketli diye duymuştum bizim kız oyuzden biraz tembel herhalde 😂
ballicoreklerim Aysell55 benim ikizlerim olacak ama kuzum cok hareketli hiç durmuyor oğlum da arada ben de burdayım anne diyor canımın içleri 🤗☺️ 23 e gireceğiz bizde iyiz şükürler olsun 💜
Belgin_62 23+ 5 ten selamlar.Benimde sık idrara çıkma durumun var baskı mı yapıyo nedir anlamadım😊.Hereketler netleşti bende iyice ve artık sırt üstü de yatamıyorum sabaha kadar bi sağ bi sol kollarım uyuşuyor şimdiden.😁
Mehtap_Aktas94 22+6 yız bizde bir oğlum olacak 😊 erkekler genelde hareketli sanırım benim sipacikda çok fena hatta bazen kasıklarımda sızı hissediyorum o kadar hareketliki 😊
Mehtap_Aktas94 Asrinayaz ben çalışan hamişim akşam gelip uzanmaya gectigim an çok daha fena oluyor bakalım doğunca nasıl olacaklar🤗🤗