Ftsctn_20
Canım benim bebek iri suyum fazla.
Birde acıktığım zaman aniden şekerim düşüyor bayılacak gibi oluyordum
Doktorum yüklemeye gerek yok. Sabah öğle akşam aç ve 1 saatlik tok şekerini ölç yaz getir dedi. Yazdım. Götürdüm.
Beni endokrolojiye sevk etti.
Baktı insilüne başlıyoruz dedi ve bana rapor çıkardı.
İlk yükleme yaptın mı diye sordu. Bende hayır ölçüm yaptım dedim. İyi yapmışsın dedi.
Herkes bu konuda 2 ye ayrılmış durumda
Burada da herhalde 150 tane post açılmıştır benim gördüğüm.
Şeker yüklemesi hem bize hem bebeğe zararlı bir şeker tanısı yöntemidir. 2 tane baklava yemekle de ilgisi yoktur.
Yaptıranlarada saygım var.
Ama ben gerek duymadım. Bir çok yöntemle artık teşhis edilen bir şey.
O anlık glikoz şurubu içimi bebek organlarında tahribat yaratabiliyor. Yaratıyor demiyorum yaratma olasılığı var.
Herkes sağlıkla alsın bebeğini kucağına 😘