Ftsctn_20 ben bugün gittim yaptırmak istemediğimi söyledim bana ısrarla yaptırmam gerektiğini söyledi ben yaptırmadım bana söylediği kelime şu şimdi şeker yüklemesi yapıcaz şeker çıkarsa diyet uzmanına yönlendiricem şimdi çıkmasa bile ileri ki haftalar da da çıkabilir dedi yani yediğine içtiğine dikkat ettiğin sürece hiç bi sorun olmaz saf şekeri neden içeyim ki belki o şekerli suyu içtiğim de zarar vericek bunun garantisini verebiliyor mu doktorlar çok istiyosan şeker ölçümünü yapmayı ya sağlık ocağına git ya da ölçüm cihazıyla kendin ölç