Sedolii evet koru hastanesi çok güzel ama herkesin bütçesi uymuyor 😊
Bugun GATA ya gittim kontrol için çok memnun kaldım devam edeceğim nasipse en alt kattaydı kadın hastalıkları ve gebe bölümü üst kata taşımışlar çok güzel olmuş hemde çok kalabalık değil sakin gidecek olanlara da tavsiye ederim