Sbl_U ilk muayeneme bende zübeyde hanıma gittim mecburi olarak yarın kontrolüm var gata ya gideceğim nasipse bir kaç kişiden de olumlu cevap aldım gata hakkında
Ultrason hemen yapılıyor değil mi başka odaya göndermiyorlar birde kan sonucu olsun baska sonuç olsun arayı çok uzatıyorlar mı