napoliten_ bilmiyoruz daha canım bizim biraz sıkıntılı geçti 15 haftadan sonra , ben babamı kaybettim sonra bebeğim üzüntüden oturmuş bir pozisyondaydi erken doğum riskim vardı , bir sonraki randevu da bebekde eşi de aşağıda dedi , sonra yattım dinlendim bakalım yarına randevu aldım renkli ultrasyon için gösterirse öğreneceğiz inşallah 🙏🙄