Betuldnz Kızlar merhaba 20+6 haftaligiz ve sırt üstü uzandigimda göbek deliği altında sertlik hissediyorum , bu bir sorun mu yoksa normal mi ? Sag ve sol iki tarafta da oluyor
napoliten_ Betuldnz benimde öyle korkma.Büyüyor artık sertlik ondan dolayı.Genelde sırt üstü yatınca elini koyduğunda hissediyorsun sertliği
Betuldnz napoliten_ aynen canım ne bilim sanki bir yere toplanıyordu gibi hissediyorum birde çok hareket ediyor uzaninca 🙂
napoliten_ Betuldnz evet evet işte artık oynuyorlar büyüdükçe hissediyorsun hamileliği.Ben bazen elimi koysam da koymasam da onun oynatıcını hissediyorum bende 20+4 oldum 🙂
Betuldnz napoliten_ bende hissediyorum hatta eşim bile farkediyor , ağrım oluyor arada çok uzun süre yatınca ama yarın kontrolüm var ağrımida sorayım 🤔 çok teşekkür ederim içim rahatladı
napoliten_ Betuldnz ne demek canım rica ederim , benimde bu aralar kaşık ağrım var oturup kalkınca vs
Betuldnz napoliten_ bacak kramplarim çok oluyor birde geç kahvaltı yaptigim zaman mide yanmam , uyku duzenim şimdiden alt üst oldu yaz geliyor ve ben Adana'da yaşıyorum bu sıcaklarda ne yapacağım bilmiyorum şimdiden ter bile basıyor 😂
napoliten_ Betuldnz aynı benim gibisim bende öğlen 1-2 sen aşağı kalkamıyorum kahvaltı yapıp direk ilaç içiyorum 😂 yarın tetenoz olucam sen oldun mu
Betuldnz napoliten_ evet canım oldum dün sabah biraz yanma oldu ilk ama dün geceden beri üstüne yatamıyorum çok agrimiyor ama ağır bı ilaç değişik yani 😂 bide benim ağriya hiç dayanma gücüm yoktur 😂
Betuldnz Obsesifk hoşgeldin canım 😄😍 ne bileyim çok değişik hissettim bide asi da oldum çok panigim bu günlerde 😂😂😂
napoliten_ Betuldnz ya yazıyorlar buraya milleti korkutuyorlar anlamadım yani iğne işte niye bu kadar abarttılar ki 😂
Betuldnz napoliten_ yok canım Allah var ağır bir aşı ama ben eve geldim yemek falan yaptim kolumu hemen kullandım çok aşırı değil ama şişmiş gibi hissettim yani ben yaptirdiysam herkes yaptırır 😂😂
Obsesifk Betuldnz benim o zamanlar hareket etmiyordu ediyorsada kilodan hissetmiyordum elimle bastıra bastıra buluyordum yerini sertlik geliyordu elime eşimin elini alıp koyuyordum korkup çekiyordu bebeğe zarar verecek diye 😂
Betuldnz napoliten_ git git bak bnde sağlık personeliyim hergun iğne gördüm ama söz konusu kan ve iğne olunca ödüm kopuyor 😂 korkma valla birşey yok melegimizide tedirgin etme 😍 sen hemen buz kompres yap benim karnım açtı kan ve idrarda vermiştim o yüzden yapmadım ama acımicak acımicak hem iki doz bak ben birde Mayıs'ta gideceğim 😂
napoliten_ Betuldnz ahahahahan haklısın galiba 😂 saat vermediler ben öğlen gibi giderim kahvaltı yapar , sabah sabah gidip gelirsem uyurum şimdi acır 😂
Betuldnz napoliten_ 😂 bencede canım bnmde 13:30 da renkli ultrasyonum var yarın uyuyamıyorum sabah olsun da gideyim hemen diye 😂😂
Betuldnz napoliten_ inşallah canım gelince yazarım bu posta 😂 dua et inşallah hiçbir sorunumuz çıkmaz 😍😍😘