Sngl63 Anneolcam bende ilk gittiğimde tahminime göre en fazla 12 günlüktür canım oda en gazla yani bence bebek çok küçüktür ondandır benimki yükseldi inşallah darısı senin başına
Anneolcam Sngl63 aminnn Canım içime su serpiyorsun yeminle Allah razı olsun Dua okuyorum durmadan 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sngl63 Anneolcam sonucu tekrar yazarsan çok sevinirim çok merak edeceğin çünkü sende benim dualarımdasın canım
Anneolcam Sngl63 Amin Rabbim en hayırlı haberi versin bize evlatsız bırakmasın bizi yazıcam sende yaz lütfen 🤲🏻😌
Sngl63 Anneolcam Anneolcam yazarım ama ben programı yeni kullanmaya başladım buraya mı yazacam yazarsam
Anneolcam Sngl63 aynen buraya yaz benim herhangi bi yazıma cevap die gir yine böyle canım ben görürüm 🥰😘
ant2602 Anneolcam yani ilk gebelikte bende bulantı yoktu. İki defa hatırlıyorum oda belli sebepleri vardı. Ama yani ikincide yaşadığım şeyleri yaşamadım.
Nur3554 Anneolcam kimyasal da yükselmiyor hep düşüyor ve değer bukadar yüksek olmuyor 70 lerde falan oluyor başlıyor düşmeye
Anneolcam Nur3554 Dış gebelikten korkuyorum Ama onda da ağrı oluyormuş yanlarda batma vs kanama bende hiç biri yok hayırlısı herşeyin bakalım
Faray Anneolcam aynı durumu bende yaşamıştım dış gebelikti, eğer öyleyse bir süre sonra düşüyor zaten, dilerim senin için güzel olur herşey
Anneolcam Faray Senin de mi böyle az az yükseldi ? Peki ağrın falan oldu mu ? Neren ağırdı mesela bende hiç ağrı yok göğüslerde hassasiyet var sadece ?
Faray Anneolcam hayır ağrım hiç olmadı böyle az az yükselip sonra birden 50 ye düştü ve kanamam başladı