Sngl63 Şuan 12. Gün ama tam emin deilim neden dersen ? Ben Eylülün 5 de tüp bebek yaptım tutmadı sonra aşırı kanamam oldu 9-10 gün adetim sürdü ve ben o adet döneminde enfeksiyon kaptım afedersin aşırı yanmam oldu eşim eczaneden fitil aldı enfeksiyon için 3 gün onu kullandım eşimle ondan sonra birliktelik yaşadım ki hemen tutmuştur die zannetmiyorum 🤷♀️ Hani ne adet günüm olacağım gün hep karıştı doktora tahminle gün verdim hatta ☺️ Hayırlsı 2 gün sonra gidicem tam belli olur. Hani kanamam ve ağrım olmadığı için doktor da korkma dedi Hayırlsı