hemsireanaa Ayse1995 büyük ihtimal bebek de vardır canım korkma .benim. Dün 6+1 de karından duyamadık alttan duyduk
Ayse1995 @hemsireanaa anladım canım bende pazartesi gitcem inşallah ayy varya kötü kötü rüyalar görüyorum çok kafaya taktgmdan pskolojik bozulduya :(
Ayse1995 @hemsireanaa adet sancısı gibi ağrılarım devam ediyo canım ya hemşire de normal diyo cidden anlayamadm ben noluyo :(
hemsireanaa Ayse1995 okadar olur canım rahim büyüyo sonuçta .çok şiddetli ş olmadığı sürece korkma sakın .benim iki haftadır sürekli oluyoru beş dakikada bir dünden bıyana biraz daha azaldı