Fdm fatma hanıma da bi kere gitmiştim :) şehir hastanesine detaylıya gittim orda bebek en iyi ihtimal down dediler yaşamaz kör olabilir neler neler faika hanıma gittim bana böyle böyle dediler dedim benimle birlikte üzüldü aydan biriyle randevu ayarladı hemen aydan biri baktı sağlıklı bu bebek dedi benimle birlikte sevindi. Ağlarken sarılıp teselli etti. Sevmeyen nasıl sevmiyor nasıl iletişim kuramıyor diyorum ama karşılıklı beklentiyle alakalı:) 28 gündür kucağımda bi sıkıntısı yok çok şükür.