Cansubuke yengem 3 gün önce kanaması olduğu için Lokman hekim hastanesine gitti kadın doğumcu olduğu halde odasına alıp muayene bile etmemiş Doğumhaneye almış ve alttan bir kaç defa muayene etmiş. Kanaması artınca eve göndermiş düşer demiş . İlgi 0 orada . Yatış falan yapabilirdi orada o halde eve göndermiş . Kesinlikle tercih etmeyin derim .