Slinn Ancelina reni çözüm değilmiş canım inanki anlık rahatlatıyor çareyi hapta buldum bi içtiğim iki gün kesiyor beni
12345678 ipekcatuk_ rahatlatıyor mu? Hemen yaparım ben de geceleri en azından rahatlatıp o sırada uyumaya calısıyım ki agrısını duymayım yoksa uyandırıyor agrı aglayarak 2 3 saate artık uyuya kalıyorum😢
12345678 Slinn o pulcet hapın bir zararı yokmus değil mi bende alıyım yararı olduysa size yok sa şişe şişe gaviscon içiyorum hic bir işe yaramıyor
Slinn 12345678 yok kadın doğum doktorum verdi allah razı olsun kurtardı beni mide yanmasından en başından kutu kutu reni içmek yerine bunu bilip almamışım da. Bi gün içiyorum sabahtan iki gün götürüyor beni.
Guguk 12345678 mide ağrısı ayrı ama mide yanmasına tek çözüm gündüz ayakları üşütmemek ve gece çok yüksek yastıkta yatmak başka hiç bişe işe yaramadı bende
saree Yagmureyupoglu Bende renie kullanıyorum, artık ağzıma renie attıgım zaman bebeğim hareket ediyo 😂 bagımlı olduk resmen