Yello Kızlar yumurtlama sonrası nasıl belırtıler yasadınız? Benım 21. Gunde yumurtam catladı 30 gunde bır adet oluyorm bu gec döllenmemı oluyor? Ne tur belırtıler yasadınzda hamıle oldugunuzu ogrendınz? Simdiden tesekkur ederım🙏🏻
Rabiast Yello benim göğüslerim şişmişti ve çok sızlıyordu onun dışında akıntım fazlaydı 🙊 erken gebelik testi yaptım 3 kere 3 de pozitif çıktı ama daha doktora gitmedim perşembe günü gideceğim 35 günlük oluyor yani kalp atışını duyabilme ihtimalim var 🙊🙊🙈
Tugce1803 Yello Geç döllenme değil geç yumurtlama oluyo canım.Ben hiçbir belirti yaşamıyorum ne öncesi ne sonrası
Islim123 Yello benim yumurtlamadan 3 gün sonra göğüs agrim bi hafta sonra da süt beyaz akintim baslamisti
Blackkcat Yello kasıklarımda batma oluyor ve alt karın dolgun gibi oluyor birde göğüs hassasiyeti😂bu ay en çok hassasiyetle uğraşıuorum🤦🏻♀️biliyorsun,akıntı yok gibi benim,hımm bir de ağzımın tadı bi tuhaf,seninde az kalmış bata hadi bakalım😻
Yello Rabiast yaa ne guzel masallah rabbım kucagına almayıda nasıp etsın🙏🏻 Benmde ayın 3 unde olmam gerekıyo ama sımdıden adet olcakmısm gıbı agrılar var
Deebg Tugce1803 canım ben adetime 4 gün varken kan testi yaptırmıştım negatif çıkmıştı adetim 2 gün geçti şimdi bşey olabilir mi sence olsa kanda çıkardı diyorum ama 🤔
Yello Blackkcat bebısım ıcıme doguyor sen hamılesın Allahın ıznıyle o dolgunluk fılan ondan olurmus bakalım nolucak😀
Blackkcat Yello bakalım canım bugünü bi atlatayım da😌ayrıca belime ağrı giriyor çok regli gelecek gibi🤭sen ovü yaptın bu ay di mi
Yello Blackkcat kuzum evet ovulasyon yaptım yakaladım catlamayı sukur ama bılmıyorm tutucakmı esımde ılerı hareketlılıkde yavaslama varmıs oda bıtamın kullanıyo bakalım
Blackkcat Yello anladım canım,Allah bu ay nasip etmiştir inşallah kzuum😻bugün çatlamadan sonra kaçıncı günün