Deletedmom3 Canım bu ikiside kişiden kişiye değişen,doktordan doktora değişen durumlar.Doğru insanın elinde harika normal doğum yapabilirsin.Ben normal doğum yaptım korkunçtu.Günlerce kalkamadım,bebeğimi kucağıma alamadım,Kardeşim sezeryan oldy aynı gün kalktı bebepiyle ilgilendi.Bir ablam sezeryan oldu günlerce kalkamadı,diğer ablam normal doğurdu hemen kalktı.Yani demem o ki iyi bir doktor seçimi burda çok çok önemli bence.Kednini normal doğum yapamam diye şartlandırma.