Deletedmom6 şimdi şöyle bende gebe eğitimi aldım normal istiyordum çünkü eşli eğitime gittim yanımda Doğum sırasında girebiliyordu.İkincisi her şeyin doğalı güzel orda tamam fakat ben Doğum yaptıktan sonra yırtılma oldutsa Gözde ve farkedilmesi zor bir şey ben 5 ay sonra kör olursam bebeğime kim bakıcak benim burda bebeği düşünüyorum çünkü o bana muhtaç ben görmezsem durum daha vahim