selbi_19 Öncellikle rabbim evladinizi bağışlasın uzun ve sağlıklı bir ömrü olsun. Aklıma takılan tek şey kuzenimin gözünde de sıkıntı vardı sezaryen oldu ve benim de keratakonus hastalığım var . Hem uzağı görmüyorum hemde yakını bulanık görüyorum ameliyat olmam lzm . Doğumdan sonra olucam . Acaba doktorum öğrenirse gözümde ki rahatsızlığı sezaryen mi yapar ve normal doğum olursam gözüme bir zarar gelir mi.