sumosgoksu Esin25 30 Ekim adet olmam gereken tarih ama bu ay Adetime 5 gün kala lekelenme tarzında kanama yaşadım Dün erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı anlamadım yani
Esin25 Hilaleva @ sumosgoksu yerlşme kanaması olabliyormuş geçince testi tekrarla kan ver inşallah vardır bebiş bu ay bize
GozdeBabur Ozlemclk52 6 kasım gonalf 900, ç.atlatma iğnesi ve aşılama denedik :) hayırlı haberler alalım inşallah Özlem hanım :)
Esin25 Ozlemclk52 bende klmen kullandım sadce iğnesini vurulmadım 🤣 berber bekliyoruz bakalım adet trhin ne zmn
Mehtapakgl Ozlemclk52 özlem bende heran adet olacakmışım gibi belirtiler var, sende de var mı ara ara sol kasıķ banzende sağ kasık ağrıyor.
Kuzeyufuk Ozlemclk52 aaa yine rastlaştık benle aynı gün vurulmuştun çatlatma iğneni 22ekim di demi canım
GozdeBabur Mehtapakgl Ay Mehtap hanım sizinle aynı günlerimiz bende 6 kasım da vereceğim olmaz isem. bilmiyorum buna bil heyecanlandım inşallah güzel haberler alırız :)
Busimss Tugce1803 bu ay hiç çabalamıyorum keyfimize bakıyoruz yumurtlama bile ne zaman bilmiyorum bakalım ☺️
Ecrinbzkrt Blackkcat ayy cnm senı hep goruyorum inş olmazsın duam senınle ve anne olmayı beklıyen herkezle🤲🏻