Guler06 ben ilk dort ay kilo verenlerdenim ama yinede diger 2 dogummda bebeklerin gelisimi hep guzeldi .Hersabah yumurta peynir zeytin sut muhakkak sonra elma mandalina armut ne meyve varsa ama ozellikle muz cok yararli daha sonra aksam yemegi ardindan bir iki saat sonra kuruyemis ve tekrar meyve atistiyorm