Minnakmom Dmt91 Ocak sonu Şubat başı nasipse 29+1 iz evet heyecanlıyız Allah sağ Salim vaktinde kavuştursun hepimizi 💕🌸🤲🏻
Gamze0144 Minnakmom ben anladim.benim dogumum ocagin ilk haftasi olacak ama ben 28+2 yim.sizler nasil 29 oluyorsunuz bunu bi türlü anlayamadim🤣🤣
tde_kubra Gamze0144 ben de 29+4 deyim. Sezeryan olacak ve 20 ocağa falan denk geliyor . Sizinki biraz erken değil mi