Bebisimyolda aleykumselam , ben ballı süt iciyorum ama unutuyorum bazen . araya iki gun giriyor. bi 3gun iciyorum sonra tekrar araya 2gun falan giriyor. 5litre sütten yogurt yapiyorum. eşimle 1haftada tüketiyoruz. ara ogunlerde elma salatalik maydanoz nane dograyip yogurda yiyorum. :) tavsiye ederim..