Eceveannesi afiyet olsun çünkü Dr umun karşısında oturup yedim. İyi pişmesi gerekiyor. Ama şarküteri ve processed yami işlem görmüş şeyleri yiyemezsin. Bildiğiniz yerden iyice pişirmelerini isteyin.
6-7 kere de yedim bebişimiz çok sağlıklı ☺️
Lakin midye vecivalı balıklar tüketilmemelidir.