Hzleliztosss Canım zübeyde hanıma asla gitmemeni öneririm. Test yaptılar bana bi değerim anormal çıktı yanlış yapmışlar. Sırf bu yüzden hematoloğa kadar gittim günlerce stres.. Defalarca kontrole gittim, biri asistan diğeri doktor fırça atarcasına konuştu. Zaten sadece ultrasona baktılar ve dedikleri tek şey “bebek iyi, ikili teste gel” hiçbir ilgi yok. Ne ilaç, vitamin ne kullanıyorum diye sormadı, şunu kullan ya da şunlardan uzak dur hiçbir şey demedi.