Damla2557 bi faktör benim hımozgit ya da heterozigot hatırlayamadım suan da hangisi olduğunu çıkmıstı diğer genlerden farklı olarak. Sonra homosistein düzeyine bakıldı o da çok az yüksek çıkmıstı, yani ondan dolayı doktorlar çok önemli olmadığını söylediler, ben baya bi kimyasal gebelik geçirdim önlem amaçlı suan doktorum kullandırıyor bana