Ruhsuz bende öyle hetereZigot 3 gen taşıyıcılığım var bi doktor sadce aspirin yeter dedi ben başka doktora gittim hem iğne hem ecopirin verdi şükür 18. Haftaya geldim iki hafta oluyor iğneyi bi gün yap bi gün yapma dedi doktorum bi hafta sonra gittim kontrol etti herşey normal dedi şimdi ankaraya tayinimiz çıktı ne yapıcam bilmiyorum kafam karışık