sare55 olması gereken bu zaten canım vücudun her şeye ihtiyacı var ekmeğe de az miktarda şekere de her şeye iki tane prof.le konuştum ve ikiside böyle söylüyor 22 de 5 ideal benimde öyle ve ben bilerek aldım protein ağırlklı beslendim ama yeri geldi makarna da yedim pilavda ekmek de bebişler sağlıklı olsun yeter ki kilo alınır da verilir de çok takmamak lazım☺