iremgorlen090318 seni çok iyi anlıyorum ben de kan ilacı ferro sanolu içerken çok kötü oluyordum. Hatta bir kere midem o kadar kötü oldu ki lavoboya koşarken düştüm. Boyut olarak da decavite göre ufak😅 Ben multivitamin olarak imom ı kullanıyorum bu arada. Ssk karşılamıyor ama baya güzel ilaç. Doktoruna danışmanda fayda var canım.