Bebisimyolda kendimi tam ifade edemedim herhalde. Tekrardan acıklıyim, buyuk hap yutamiyorum, daha bogazimdan asagi inmeden istifra ediyorum. Her yontemi denedim ama olmuyor. Yapabilsem zaten bu soruyu sormam. Bolmenin iyi olmadigini da ilk defa duydum. Kontrolum ayın altisinda o zamana kadar daha cok vitamin kalsiyum alicam. Yapabilecegim tek sey bu suanda