zeynep9243 Bence bir an önce yapın tekrar test veya gidip kanınızı aldırın folik asit vs başlamanız gerekiyor çünkü eğer gebeyseniz
ElifKAYA8118 zeynep9243 negatif çıkacak diye çok korkuyorum biraz daha bekleyip kan vereyim diyorum 🙁 inşallah vardır 4. Güne girdim henüz bisey yok ne adet belirtisi ne hamilelik belirtisi 😯