Fatos_aslan22 Kızlarrr geçen hafta ciddi bir idrar yolu enfeksyonu geçirdim ve antibiyotik tedavisiyle toprlandım . Bu geçen 1 haftada çok dikkat ettim fakat şuan tekrar idrarımı yaparken aşırı agrı oluyor ve doktorum bunun bebegi etkileyebilecegini Eger sürekli tekrarlarsa akciger enfeksyonu olabilecegini söyledi :( çok kötü durumdayım başına gelen varmı bu durum ????
Sghslove Fatos_aslan22 canımm bende epey uğraştım hastanede yattım serum takıldı su takviyesi verildi. Piyeloseptyl ve monurol kullandım. Bolca su iç. Çok zor bana da erken Doğum olabilir dediler nasıl korktum anlatamam
ilknuryzc1 Fatos_aslan22 cnm suyunun içine bi kaç damla elma sirkesi damlat mikrobu kırıyormuş. Taharet aldıktan sonra peçeteye biraz sirke döküp o bölgeme sürüyorum. şuan benimki temizlendi dr atlatmışsın dedi ben bu yöntemleri uyguladım
Kubra_s Fatos_aslan22 aynı problem bendede oldu hatta antibiyotik verdi doktorum fakat onu bile içemedim mide bulantısından bol bol su içtim azalmış şimdi gebelikte çok sık olan bir durummuş iç çamaşırını mutlaka buharlı ütüde ütüle ve o şekilde giy mikrobu kırar
Tugbaztrk Fatos_aslan22 bende bi hafta antibiyotik içtim tahlil tekrarladık ama hiç geçmemiş, sürekli ağrım ve kaşıntım var. 3 litre su içiyorum hijyene cok dikkat ediyorum. Ama hamileliğimin basından beri tekrarlıyo. Bu hafta bakıcak yine.
Fatos_aslan22 Sghslove 20 +3 günlük hamileyim günde en az 3 litre su içiyorm ve çok dikkat ediyorm gerçekten şuan çok korkuyorm ya :(
Sghslove Fatos_aslan22 korkma canım geçebilir gerekirse damardan antibiyotik veriyorlar sen sakin ol dikkat et kendine yediklerine fazla şekerli yeme su bol iç enfeksiyon hastalıkları uzmanına git bence
360604 ilknuryzc1 marketlerdeki elma sirkesi olur mu benim de çok hafif var doktor önlem amaçlı monurol verdi
Mrvgk ilknuryzc1 aynı şeyleri bende yaptım özellikle gece yatarken sirkeli su içmek çok etkili oluyor bence
Nurane001 Merhaba arkadaslar nasil bildiniz infeksiom oldiginu.mende 23 hafta hàmileyim mende ara ara su kibi akinti oluyor .araba nerese gidince cok oliyor.sizdemi oyle biseyler oliyormu
Lamiyye Nurane001 deyesen azerisen) infeksiya sidik analizinde bilinir mendede leylosit cixdi kecen ay o yol gedende axintinin coxalmagi mendede olur mence herektde oluruq deye olur o narmaldi
Sedaahmetpr Kubra_s hangi antibiyotiği verdi acaba banada infex diye bi ilaç vermişti doktor kullanmıyorum bebeğime birsey olur diye su içiyorum sürekli ?
ilknuryzc1 360604 kuzum dur hatırladım şimdi. Kemal kükrer varya iyi marka onu suyuma damlatıyordum. Bimden aldığımıda taharetten sonra peçeteyle sürüyordum.