Skn23 madl41 benimde 31 de dönmüştü doktor kafası aşşağıda dedi yerini almış dedi . kanala girince Doğum mu başlamış oluyor yoksa kanala girip öyle bekliyor mu
gozdeak Zlmdemir bende de aynı canım şu iki gündür bi anda halsizlik bastırdı doğuma kadar böyle heralde 🙄
gozdeak Fato5289 tuz yeme tuz ben tuzu kestim şişlik gitti ☺️ Bana da basıyo arada korku ya valla hiç korkmuyorum desem yalan 😂😂
gozdeak Yesoo benim en başından beri aşağıda kafası 🤷🏼♀️ Kramp yok bende çok şükür ya çok zordur eminim 😕