Kubraturgut Merhaba mayis anneleri bizde 13+2olduk şükür ki rahatsizliği geçti ama hala göğüs lerim ağriyorr bazen çok sizliyor ücü zaten fene aciyor
Kubraturgut Ask_H mide yanması çok kötü ya birinci hamileliğimde çok çektim bana hep bebeğin saçli olacak dediler gerçek ten de öyle oldu yani bağlasan balanirdi o derece
Nurbanu92 Tugbadnd 13 haftalığız :). Hiçbir pantalonum gelmiyor artık sıkıyo en şikayetçi olduğum konu bu . Bide malum havalar soğudu hasta olmamakta gayret gösteriyorum 🙄