Asaltntyr Nurbanu92 12+6 yım ikili taramayı geçtik çok şükür 😊 3 kg vermişim karnım hiç belli değil daha
Sedaahmetpr Nurbanu92 gitmiyor valla . 10+3 üm 🙄 kasık ağrıları batmalar bel ağrısı bacak ağrısı mide bulantısı baş dönmesi 🙄 hamile miyim hasta mıyım çözmüş değilim henüz . Sanırım enfeksiyon da olmuşum elimde bi şişe geziyorum 3 gündür 😒
Tugbadnd 12+6 yız 😊 kasık agrısı, hafif mide bulantıları Ağzımın tadı olmuyor zaman zaman. yeni yeni pantolonlarımız olmuyor artık 🙈 senin ki nasıl gidiyor canımm
Nurbanu92 Tugbadnd 13 haftalığız :). Hiçbir pantalonum gelmiyor artık sıkıyo en şikayetçi olduğum konu bu . Bide malum havalar soğudu hasta olmamakta gayret gösteriyorum 🙄
Hazalozan Ceylan35 bu sabah göbeğimde kalp ritmi gibi bişey vardı ama emin olamadım nasıl hissediyosun ☺️
Tugbadnd @Aslknk hadi ya benim yeni yeni olmuyor daha hiç kilo almamışım. Ama artık böyle tam anlamıyla göbeğim belli olsun istiyorm 😍
Ruhsuz Az önce çıkardım öyle kötü oldum ki, ayakta durmaya mecalim yok uyku, uyku sürekli özellikle yemek sonrası bastırıyor iyice, karnım baya çıktı 12+5 bizimde bir de şeker çıktı diyetteyim biraz zor geciyor günler ama Rabbimin her gününe hamdolsun 🤲🤲Dileyen isteyen herkese nasip olsun İnşAllah 🤲
Ozo34 Hazalozan aynen öyle adet olacağım zaman hep kasik bel ve rahim de baskı olur du şimdide aynen o ağrıları çekiyorum neyseki normal demeki .çok tşk ederim
Ask_H Benimde mide yanmam var bu aralar o kadar da yediğime dikkat ediyorm ama sanırım bebişten dolayı yine de oluyor onun dışında uykum geliyor sürekli iştahımda acıldı daha önce 4 kilo verdim daha alamadım ama artık bundan sonra alırım iştahım iyi yani 🥰 gaz problemi de hep oluyor karnım gece şişiyor kocaman oluorz ve yatamıyorum geceleri biraz zor uyuyorm
Kubraturgut Ask_H mide yanması çok kötü ya birinci hamileliğimde çok çektim bana hep bebeğin saçli olacak dediler gerçek ten de öyle oldu yani bağlasan balanirdi o derece