Hamilebiranne tatlım öncelikle hayırlı doğumlar sormakn istediğin birsey varsa burdayım soule anlatayjm ben kan aldırmaktan korkan biri olarak spinal oldum ve bebeğimi aldım kucağıma hiç hissetmedim herşey mükemmeldi güle oynaya sohbet ede ede bekledim seni konuştururken hop birden o ses mükemmel her anı yaşadım beline vurulan iğne asla hissetmezsin hemen uyuşuyorsun zaten herşey güzel geçecek emin ol ilk kalkış biraz ağır oda aman aman can yakıcı değil karnında taş var gibi oluyor mutlaka yürü ve yururken karnini tutarak gez daha rahat oluyor ve karsiya bak yere bakma basin doner rezene iç komposto ic ohh mis 1 haftaya kadar da ayaklanir kenine gelirsin hergun biraz daha iyileşiyor 🙃🙃❤🥰🥰